Однією з форм роботи з творчо
обдарованою молоддю є Мала академія наук України, де виховано багато
талановитих учених, державних діячів, творчих особистостей різних
фахів. Результатом плідного навчання учня в МАН є написання під
керівництвом ученого або вчителя-предметника науково-дослідницької
роботи, з якою діти виступають на наукових конференція, колоквіумах
(шкільних, районних, обласних), захищають під час конкурсу-захисту.
Педагогічний процес у МАН мас свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. і, перш за все, це те, що плани й програми наукових гуртків, клубів, секцій, на відміну від стабільних навчальних програм, охоплюють такі галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та творчий потенціал (можливості) конкретних дітей.
Педагогічний процес у МАН мас свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. і, перш за все, це те, що плани й програми наукових гуртків, клубів, секцій, на відміну від стабільних навчальних програм, охоплюють такі галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та творчий потенціал (можливості) конкретних дітей.
Конкурс-захист учнів-членів Малої академії наук відбувається у три етапи:
- написання науково-дослідницьких робіт;
- виконання контрольної роботи з базової дисципліни;
- захист науково-дослідницьких робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар