середу, 20 січня 2016 р.

Працюємо з підручниками

Інформатика (початок ІІ семестру)

Клас
Теорія
Практика
9
Комп’ютерні мережі

Поняття про комп’ютерні мережі. Робота в локальній мережі. § 13-14 (вивчити)

Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті. § 15-16 (вивчити)


Практична робота №7 с.216 - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
Практична робота №8 с.242 - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
10
Системи опрацювання табличних даних

Електронні таблиці. Табличний процесор. Поняття електронної таблиці.
Запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці,  клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення  елементів книги й аркушу. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. § 3.1-3.3 (вивчити)

Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок. Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки з інших аркушів та з інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. § 3.4-3.5 (вивчити)


Практична робота №6 c.147 Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com







Практична робота №7 c.163 Використання формул в електронних таблицях - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
11
Бази даних. Системи управління базами даних

Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних. Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі.
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі системи управління базами даних. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. § 3.1-3.5 (вивчити)

Форми. Сортування, пошук і фільтрація даних. § 3.6-3-7 (вивчити)




Поняття запиту до реляційної бази даних.
Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів. Редагування  запитів, звітів і форм з використанням конструктора. § 3.8.-3.9 (вивчити)



Практична робота №12 с.151  Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних в середовищі СУБД - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com









Практична робота №13 с.168  Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com

Практична робота №14 с.182 Створення запитів і звітів - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com




Excel з нуля - збірник лабораторних та практичних робіт


 

Відеоуроки на допомогу


Немає коментарів:

Дописати коментар