Інформатика (початок ІІ семестру)
Клас
|
Теорія
|
Практика
|
9
|
Комп’ютерні мережі
Поняття про комп’ютерні
мережі. Робота в локальній мережі. § 13-14 (вивчити)
Основи Інтернету.
Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті. § 15-16 (вивчити)
|
|
10
|
Системи опрацювання табличних
даних
Електронні таблиці. Табличний процесор. Поняття електронної таблиці.
Запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд
інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки,
стовпці, клітинки. Навігація аркушем і
книгою; виділення елементів книги й
аркушу. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. § 3.1-3.3 (вивчити)
Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок. Використання
найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і
діапазони клітинок. Посилання на клітинки з інших аркушів та з інших книг. Копіювання формул та модифікація
посилань під час копіювання. § 3.4-3.5 (вивчити)
|
Практична робота №6 c.147 Введення даних і форматування таблиць у
середовищі табличного процесора - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
Практична робота №7 c.163 Використання формул в електронних таблицях -
виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
|
11
|
Бази даних. Системи управління базами даних
Поняття моделі даних, бази
даних. Поняття й призначення систем управління базами даних. Огляд реляційної
моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа,
зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови
моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі.
Поняття таблиці, поля,
запису. Основні етапи роботи з базами даних в середовищі системи управління
базами даних. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних.
Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. § 3.1-3.5 (вивчити)
Форми. Сортування, пошук і
фільтрація даних. § 3.6-3-7 (вивчити)
Поняття запиту до
реляційної бази даних.
Створення таблиць, запитів
на вибірку даних і звітів з використанням майстрів. Редагування запитів, звітів і форм з використанням
конструктора. § 3.8.-3.9 (вивчити)
|
Практична робота №12 с.151 Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої
предметної області. Створення бази даних в середовищі СУБД - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
Практична робота №13 с.168 Форми. Введення даних. Сортування,
фільтрація і пошук даних - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
Практична робота №14 с.182
Створення запитів і звітів - виконати і вислати звіт на пошту kamyanka@gmail.com
|
Немає коментарів:
Дописати коментар