8 клас
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Повторюєм матеріал 7 класу
Урок 01. Поштова служба Інтернету - 7 КЛАС
http://youtu.be/DjyACleIe1w
Урок 02. Надсилання та отримання електронних листів - 7 КЛАС
http://youtu.be/YuH0gi2kQIw
Урок 03. Етикет електронного листування - 7 КЛАС
http://youtu.be/LfCl7krw6Oo
Урок 04. П.р. №1 «Електронне листування» - 7 КЛАС
http://youtu.be/A9A2sLxD7ik
Вивчаємо новий матеріал
Урок 01. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
http://youtu.be/ZIWgGHMO_Wg
Презентація_1
с.6-10
Виконайте завдання: в класі №3, №8, №9 - дома №4, №11
Урок 02. Кодування символів
http://youtu.be/QPG5H2Yveh8
Презентація_2
Робота з тестами MyTestX
Додому: с.10-16 Створити власний тест з 12 запитань за матеріалами підручника.
Урок 03. Двійкове кодування
http://youtu.be/SbxVjJL3gso
Презентація 3
с.16-21 Практична робота №1
Урок 04. Архітектура комп’ютера
http://youtu.be/6ZdR6tR2auM
Презентація 4
с. 24-31 Створити власний тест з 12 запитань
Урок 05. Пристрої введення та виведення даних 18.09.2017
http://youtu.be/WX8IaSQs7yw
Презентація 5
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
с. 31-38 Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Створити інтерактивний тест з використанням технологій HTML, CSS, JavaScript (приклад тесту з 5 запитань)
Урок 06. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. П.р. №2 19.09.2017
http://youtu.be/D3hIxD-fREI
Презентація 6
с. 38-50 Виконати практичну роботу №2
Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Допомога: застосування тригерів у PowerPoint http://youtu.be/6bhwEZpRYJA
9 клас
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Повторюєм матеріал 8 класу
Урок 01. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень - 8 КЛАС
http://youtu.be/ZIWgGHMO_Wg
Урок 02. Кодування символів - 8 КЛАС
http://youtu.be/QPG5H2Yveh8
Урок 03. Двійкове кодування - 8 КЛАС
http://youtu.be/SbxVjJL3gso
Урок 04. Архітектура комп’ютера - 8 КЛАС
http://youtu.be/6ZdR6tR2auM
Урок 05. Пристрої введення та виведення даних - 8 КЛАС
http://youtu.be/WX8IaSQs7yw
Урок 06. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. П.р. №2 - 8 КЛАС
http://youtu.be/D3hIxD-fREI
Вивчаємо новий матеріал
Урок 1. Інформатика та інформаційні технології с.7-16
Презентація_1
Виконайте завдання: в класі с.16 №1, №2, №4 - дома №3, №5
Урок 2. Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право.
Презентація_2
Робота з тестами MyTestX
Виконайте завдання: с.23-24 Практична робота №1
Додому: Створити власний тест з 12 запитань за матеріалами підручника.
Урок 3. Практична робота 1 Освітні інформаційні ресурси і системи
Презентація 3
Створити інтерактивний тест з 12 запитань з використанням технологій HTML, CSS, JavaScript (приклад тесту з 5 запитань)
Урок 4. Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж.
Мережеві протоколи. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Адресація в мережах.
10 клас
Урок 1
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Вступний урок. Повторення основних тем за курс 7-9 класів
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання
Урок 2
Вивчаємо Word. Завтантажити, розрахівувати, почати інтерактивні уроки...
Дома закінчити інтерактивні уроки по темі Word від "Нова школа"
Урок 3
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
Розділ 1. Текстовий процесор Word
Переглянути і виконати завдання http://youtu.be/dd-7yGF7Cg0
Створення нумерованих і маркірованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів
Графічні зображення в текстових документах
Таблиці в текстових документах
Друк документів. Редактор формул. Практична робота № 1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах» с.12
Практична роботи № 2 «Робота з редактором формул" с.15
Макроси та їх використання
Практична робота №3 «Використання стилів і шаблонів документів» с.16
11 клас
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Моделі та їх типи. Моделювання. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів
Мови програмування, програмний код, середовище розроблення програм. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера
http://learnpascal.ru/page/5
Уроки 1-5
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Задачи на ввод-вывод и арифметические операции
Задача №2936. Гипотенуза
Дано два числа a и b. Найдите гипотенузу треугольника с заданными катетами.
Входные данные
В двух строках вводятся два числа (числа целые,положительные, не превышают 1000).
Выходные данные
Выведите ответ на задачу.
Примеры
Входные данные
3
4
Выходные данные
5.0
var
a,b,c: real;
begin
read(a,b);
c:=sqrt(sqr(a)+sqr(b));
writeln(c);
end.
Урок 2 Розв'язування найпростіших лінійних задач
Повторити
Математические операции, функции и процедуры в Pascal (Часть первая)
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/matematica-v-pasca.html
Решение задач. День первый. Задачи Begin1-10.
Розібрити, виконати, зберегти...
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/begin/begin1-10.html#more-244
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити шість задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 3 Розв'язування найпростіших лінійних задач
Повторити
Математические операции, функции и процедуры в Pascal (Часть первая)
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/matematica-v-pasca.html
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 4 Умовний оператор
Опрацювати:
Розв'язування задач. День восьмий. Задачі If1-15.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if1-15.html
Роз'язати задачі:
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
В класі: три на ваш вибір.
Додому: три на ваш вибір.
Урок 5 Умовний оператор (18.09.2017)
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/case-and-goto.html
Опрацювати:
Розв'язування задач. День восьмий. Задачі If1-15.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if1-15.html
Розв'язування задач. День десятий. Задачі If16-30.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if16-30.html
Роз'язати задачі:
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Інтернет-олімпіада з інформатики
Розв'яжіть задачі №1 і №2
http://cit.ckipo.edu.ua/index.php/forum/olimpiady/20-internet-olimpiada-informatyka-2015-2016
Система перевірки задач
http://ejudge.ckipo.edu.ua/
Інструкція по користуванню системою ejudge
http://acm.nung.edu.ua/node/8
Умови завдань з інформатики 2015-2016
Додому: переглянути відеоуроки серії "Паскаль з нуля" http://www.youtube.com/user/German707707/videos
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Оператори циклу
Оператор for
Оператор while
Зробити 12 задач з кожного розділу (на 100 балів).
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Повторюєм матеріал 7 класу
Урок 01. Поштова служба Інтернету - 7 КЛАС
http://youtu.be/DjyACleIe1w
Урок 02. Надсилання та отримання електронних листів - 7 КЛАС
http://youtu.be/YuH0gi2kQIw
Урок 03. Етикет електронного листування - 7 КЛАС
http://youtu.be/LfCl7krw6Oo
Урок 04. П.р. №1 «Електронне листування» - 7 КЛАС
http://youtu.be/A9A2sLxD7ik
Вивчаємо новий матеріал
Урок 01. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
http://youtu.be/ZIWgGHMO_Wg
Презентація_1
с.6-10
Виконайте завдання: в класі №3, №8, №9 - дома №4, №11
Урок 02. Кодування символів
http://youtu.be/QPG5H2Yveh8
Презентація_2
Робота з тестами MyTestX
Додому: с.10-16 Створити власний тест з 12 запитань за матеріалами підручника.
Урок 03. Двійкове кодування
http://youtu.be/SbxVjJL3gso
Презентація 3
с.16-21 Практична робота №1
Урок 04. Архітектура комп’ютера
http://youtu.be/6ZdR6tR2auM
Презентація 4
с. 24-31 Створити власний тест з 12 запитань
Урок 05. Пристрої введення та виведення даних 18.09.2017
http://youtu.be/WX8IaSQs7yw
Презентація 5
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
с. 31-38 Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Створити інтерактивний тест з використанням технологій HTML, CSS, JavaScript (приклад тесту з 5 запитань)
Урок 06. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. П.р. №2 19.09.2017
http://youtu.be/D3hIxD-fREI
Презентація 6
с. 38-50 Виконати практичну роботу №2
Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Допомога: застосування тригерів у PowerPoint http://youtu.be/6bhwEZpRYJA
9 клас
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Повторюєм матеріал 8 класу
Урок 01. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень - 8 КЛАС
http://youtu.be/ZIWgGHMO_Wg
Урок 02. Кодування символів - 8 КЛАС
http://youtu.be/QPG5H2Yveh8
Урок 03. Двійкове кодування - 8 КЛАС
http://youtu.be/SbxVjJL3gso
Урок 04. Архітектура комп’ютера - 8 КЛАС
http://youtu.be/6ZdR6tR2auM
Урок 05. Пристрої введення та виведення даних - 8 КЛАС
http://youtu.be/WX8IaSQs7yw
Урок 06. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. П.р. №2 - 8 КЛАС
http://youtu.be/D3hIxD-fREI
Вивчаємо новий матеріал
Урок 1. Інформатика та інформаційні технології с.7-16
Презентація_1
Виконайте завдання: в класі с.16 №1, №2, №4 - дома №3, №5
Урок 2. Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право.
Презентація_2
Робота з тестами MyTestX
Виконайте завдання: с.23-24 Практична робота №1
Додому: Створити власний тест з 12 запитань за матеріалами підручника.
Урок 3. Практична робота 1 Освітні інформаційні ресурси і системи
Презентація 3
Створити інтерактивний тест з 12 запитань з використанням технологій HTML, CSS, JavaScript (приклад тесту з 5 запитань)
Урок 4. Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж.
Мережеві протоколи. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Адресація в мережах.
c. 26-33. Створити власний тест з 12 запитань
В класі за допомогою програми MyTestX - приклад 1
Дома за допомогою Інтернет технологій - приклад 2
Повторення 8 класу
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 5. (18.09.2017) Призначення й структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. Поняття про протоколи передавання даних. Адресація в Інтернеті. Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси. Адміністрування доменних імен Інтернету. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера.
Урок 6. (19.09.2017) Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси.
В класі за допомогою програми MyTestX - приклад 1
Дома за допомогою Інтернет технологій - приклад 2
Повторення 8 класу
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 5. (18.09.2017) Призначення й структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. Поняття про протоколи передавання даних. Адресація в Інтернеті. Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси. Адміністрування доменних імен Інтернету. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера.
Урок 6. (19.09.2017) Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси.
Презентація 6
с. 42-53 Створити тест з 12 запитань за допомогою Інтернет технологій - приклад 2
Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Допомога: застосування тригерів у PowerPoint http://youtu.be/6bhwEZpRYJA
Повторення 8 класу
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 7 Спеціальні інструменти пошуку (добірки посилань, пошукові каталоги, експертні системи). Розширений пошук.с. 42-53 Створити тест з 12 запитань за допомогою Інтернет технологій - приклад 2
Створити ігрову презентацію на одну з вивчених тем. Наприклад - http://sites.google.com/view/comp8/
Допомога: застосування тригерів у PowerPoint http://youtu.be/6bhwEZpRYJA
Повторення 8 класу
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
10 клас
Урок 1
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Вступний урок. Повторення основних тем за курс 7-9 класів
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання
Урок 2
Вивчаємо Word. Завтантажити, розрахівувати, почати інтерактивні уроки...
Дома закінчити інтерактивні уроки по темі Word від "Нова школа"
Урок 3
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
Розділ 1. Текстовий процесор Word
Переглянути і виконати завдання http://youtu.be/dd-7yGF7Cg0
Створення нумерованих і маркірованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів
Графічні зображення в текстових документах
Таблиці в текстових документах
Друк документів. Редактор формул. Практична робота № 1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах» с.12
Практична роботи № 2 «Робота з редактором формул" с.15
Перегляд документа. Стилі та їх використання
Шаблони документів і робота з ними.Макроси та їх використання
Практична робота №3 «Використання стилів і шаблонів документів» с.16
Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор».
11 клас
Техніка безпеки в комп'ютерному класі
http://youtu.be/UbfTYpW-jRo
Моделі та їх типи. Моделювання. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів
Мови програмування, програмний код, середовище розроблення програм. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера
http://learnpascal.ru/page/5
Уроки 1-5
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Задачи на ввод-вывод и арифметические операции
Задача №2936. Гипотенуза
Дано два числа a и b. Найдите гипотенузу треугольника с заданными катетами.
Входные данные
В двух строках вводятся два числа (числа целые,положительные, не превышают 1000).
Выходные данные
Выведите ответ на задачу.
Примеры
Входные данные
3
4
Выходные данные
5.0
var
a,b,c: real;
begin
read(a,b);
c:=sqrt(sqr(a)+sqr(b));
writeln(c);
end.
Урок 2 Розв'язування найпростіших лінійних задач
Повторити
Математические операции, функции и процедуры в Pascal (Часть первая)
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/matematica-v-pasca.html
Решение задач. День первый. Задачи Begin1-10.
Розібрити, виконати, зберегти...
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/begin/begin1-10.html#more-244
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити шість задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 3 Розв'язування найпростіших лінійних задач
Повторити
Математические операции, функции и процедуры в Pascal (Часть первая)
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/matematica-v-pasca.html
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Ввод-вывод, оператор присваивания, арифметические операции.
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Урок 4 Умовний оператор
Вивчити:
Блок-схема оператора if
http://learnpascal.ru/operator-if/blok-shema-if.htmlБлок-схема оператора if
Опрацювати:
Розв'язування задач. День восьмий. Задачі If1-15.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if1-15.html
Роз'язати задачі:
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
В класі: три на ваш вибір.
Додому: три на ваш вибір.
Урок 5 Умовний оператор (18.09.2017)
Повторити роботу з системою Знайка (на прикладі Інтернет-олімпіади з математики 2016)
Вивчити:
Умовний оператор http://youtu.be/dyT0MnnxnVw
Складені умови http://youtu.be/zIykOG2gPU4
Блок-схема оператора if
http://learnpascal.ru/operator-if/blok-shema-if.htmlУмовний оператор http://youtu.be/dyT0MnnxnVw
Складені умови http://youtu.be/zIykOG2gPU4
Блок-схема оператора if
http://learnpascal.ru/vvedenie-v-paskal/case-and-goto.html
Опрацювати:
Розв'язування задач. День восьмий. Задачі If1-15.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if1-15.html
Розв'язування задач. День десятий. Задачі If16-30.
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/if/if16-30.html
Роз'язати задачі:
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Умовний оператор
Зробити 12 задач даного розділу (кожну на 100 балів).
Інтернет-олімпіада з інформатики
Розв'яжіть задачі №1 і №2
http://cit.ckipo.edu.ua/index.php/forum/olimpiady/20-internet-olimpiada-informatyka-2015-2016
Система перевірки задач
http://ejudge.ckipo.edu.ua/
Інструкція по користуванню системою ejudge
http://acm.nung.edu.ua/node/8
Умови завдань з інформатики 2015-2016
Урок 6. Цикли в Pascal: repeat, while, for. (19.09.2017)
Переглянути відео
Цикл з параметром http://youtu.be/EcJetA2q2I0
Внутрішні цикли http://youtu.be/mDI0CBWmsYM
Переглянути відео
Цикл з параметром http://youtu.be/EcJetA2q2I0
Внутрішні цикли http://youtu.be/mDI0CBWmsYM
Розібрати задачі
Решение задач. День одиннадцатый. Задачи For1-15
Решение задач. День одиннадцатый. Задачи For1-15
Решение задач. День двенадцатый. Задачи While1-14
Решение задач. День тринадцатый. Задачи for16-24
Решение задач. День двенадцатый. Задачи While15-27
http://learnpascal.ru/reshenie-zadach/while-1/while15-27.htmlДодому: переглянути відеоуроки серії "Паскаль з нуля" http://www.youtube.com/user/German707707/videos
Дистанційна підготовка з інформатики
http://informatics.mccme.ru/
Оператори циклу
Оператор for
Оператор while
Зробити 12 задач з кожного розділу (на 100 балів).
Немає коментарів:
Дописати коментар